English   español  
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10261/81500
Share/Impact:
Statistics
logo share SHARE   Add this article to your Mendeley library MendeleyBASE
Visualizar otros formatos: MARC | Dublin Core | RDF | ORE | MODS | METS | DIDL
Exportar a otros formatos:

Title

Festa, globalització i visibilitat

AuthorsMartí Pérez, Josep
KeywordsFesta
Globalització
Visibilitat
Issue Date2011
PublisherCentre de Documentació sobre Cultura Popular Carrutxa
CitationCaramella. Revista de música i cultura popular (25) : 7-10 (2011)
AbstractAvui, parlem del que parlem, no costa pas massa relacionar-ho amb els actuals processos de globalització. Atès que la festa és quelcom ben humà, dificilment podríem trobar societats sense elles, i no ens ha d'estranyar en absolut que parlar de festa i globalització sigui del tot adient. Òbviament, en el primer que pensem en parlar de festa i globalització és en la difusió i els conseqüents processos d'hibridació. En aquest article l'autor se centra en un aspecte molt concret de les conseqüències de la globalització en l'àmbit festiu: la visibilitat. El concepte de "visibilitat" constitueix una eina més per ajudarnos a encendre els complexos processos d'interacció que configuren l'àmbit social. I el que està clar és que globalització té molt a veure amb visibilitat.
URIhttp://hdl.handle.net/10261/81500
ISSN1888-0827
Appears in Collections:(IMF) Artículos
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Accés Restringit Digital.CSIC.pdf21,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Review this work
 


WARNING: Items in Digital.CSIC are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.