Por favor, use este identificador para citar o enlazar a este item: http://hdl.handle.net/10261/262365
COMPARTIR / EXPORTAR:
logo share SHARE BASE
Visualizar otros formatos: MARC | Dublin Core | RDF | ORE | MODS | METS | DIDL | DATACITE

Invitar a revisión por pares abierta
Título

El perill volcànic: el cas de La Palma

AutorMartí Molist, Joan CSIC ORCID
Palabras claveVolcanología
Fecha de publicación16-dic-2021
ResumenEn el marc de les Jornades Intercol·legials 2021, la Comissió d'Ensenyament de l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya, organitza, el proper 16 de desembre, a les 18:30h, una conferència on-line amb el títol "El perill volcànic: el cas de La Palma". L'actual erupció volcànica de l'illa de La Palma ens recorda com d'insignificants som els éssers humans enfront dels perills naturals. Tot i així, els volcans, a diferència d'altres perills naturals, acostumen a avisar amb prou temps per prendre les mesures necessàries per reduir el risc que representen, si som capaços de conèixer com funcionen i d'entendre com ens avisen, així com de fer una gestió correcta de l'amenaça potencial que poden representar. En aquesta xerrada repassem els principals aspectes relacionats amb els perills volcànics i com hi podem fer front, tot revisant el cas de La Palma. Ponents: Sr. Joan Martí, doctor en Geologia, professor d'Investigació del CSIC, director de Geociències Barcelona, CSIC, especialista en vulcanologia física i risc volcànic. Sra. Judith Miró, vocal de Ciències de la Junta del Col·legi de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya.
URIhttp://hdl.handle.net/10261/262365
Aparece en las colecciones: (Geo3Bcn) Comunicaciones congresos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato
861411.jpeg34,09 kBJPEGVista previa
Visualizar/Abrir
Mostrar el registro completo

CORE Recommender

Page view(s)

41
checked on 22-abr-2024

Download(s)

7
checked on 22-abr-2024

Google ScholarTM

Check


Este item está licenciado bajo una Licencia Creative Commons Creative Commons