Por favor, use este identificador para citar o enlazar a este item: http://hdl.handle.net/10261/237402
COMPARTIR / EXPORTAR:
logo share SHARE BASE
Visualizar otros formatos: MARC | Dublin Core | RDF | ORE | MODS | METS | DIDL | DATACITE

Invitar a revisión por pares abierta
Título

Commentary: Material culture in the positioning of national science in Ibero-America: natural history museums, scientific cabinets and educational institutions - 2

AutorHochadel, Oliver CSIC ORCID
Fecha de publicación2020
EditorEuropean Society for the History of Science
CitaciónVisual, Material and Sensory Cultures of Science : (2020)
ResumenComment on: 1. Studying the material culture of science education in Argentina: consumer market, transnational circulation, local application and teaching practices. Dra. María Gabriela Mayoni. Universidad de Buenos Aires. 2. The representation of science, body and objects in construction kits and in the active education movement: Tensions between industrialists and teachers in the interwar years. Dr. Víctor Guijarro. Universidad Rey Juan Carlos, Madrid, Spain. Calle Tulipán, s/n, 28933 Móstoles, Madrid, Spain. 3. Scientific toys: male dominance in representations about Science. Dra. Katya Braghini. Pontifícia Universidade Católica de São Paulo, Brasil. R. da Reitoria, 374 'Cidade Universitária, Butantã, São Paulo - SP, 05508-220.
URIhttp://hdl.handle.net/10261/237402
Aparece en las colecciones: (IMF) Comunicaciones congresos




Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato
accesoRestringido.pdf15,38 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir
Mostrar el registro completo

CORE Recommender

Page view(s)

55
checked on 19-abr-2024

Download(s)

10
checked on 19-abr-2024

Google ScholarTM

Check


NOTA: Los ítems de Digital.CSIC están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.